במשך שנים ארוכות עולם הפרסום המסורתי (ובמידה רבה גם תחילת דרכו של עולם הפרסום הדיגיטלי), התבססו אך ורק על תכנים כתובים. בין שמדובר על מודעות מעוצבות ובין שמדובר על טקסט פשוטו כמשמעו, היכולת של תכנים כתובים להניע את הלקוחות לפעולה, הוא כבר לא כלי העבודה היעיל והאטרקטיבי ביותר שקיים לרשות המערכת כיום. עם עלייתן של הרשתות החברתיות, תכנים מצולמים ובראשם האפשרות להפיק סרטון תדמית הם כלי העבודה הכי פופולרי בקרב חברות וגופים מקצועיים רבים. סרטון תדמית הוא היום כלי עבודה, עם יכול ליצור חיבור רגשי והנעה לפעולה של הלקוחות, שיכול לשנות לגמרי את האופן שבו הלקוח חווה את החברה שלכם.

יצירה משותפת בהתאם לצרכי העסק

למרות כל מה שהלקוח הממוצע עשוי לחשוב, תהליך העבודה על הפקת סרטון תדמית, הוא תהליך של שיתוף פעולה ועבודת צוות. אפילו אם תשכרו את שירותיו של צוות הצילום המקצועי והמיומן ביותר בעולם, סרטון תדמית לא יכול להיות מושלם בלי שיתוף הפעולה של כל אנשי הצוות של החברה שלכם. החל מההנהלה ועד אחרון העובדים, האנשים שמכירים הכי טוב את החברה שלכם הם האנשים שיכולים לספר על החברה ועל פעילותה ממקור ראשון. על בסיס הידע שמעבירים צוותי החברה, אפשר ליצור את התסריט האידיאלי ולמצוא את נקודות הצילום המתאימות ביותר לנרטיב אותו אתם רוצים ליצור לטובת הסרטון.

השקעה שמאפשרת לעגן את מעמד החברה

אם הבחירה להשקיע משאבים ביצירת סרטון תדמית היא רק עוד הצעה לייעול הליך הפרסום בעסק, חשוב שתבינו שיש פוטנציאל עצום ליכולות להעביר מידע מצולם ללקוח הקצה. קודם כל ולפני הכל, סרטון מצולם מעודד קרבה למותג ומאפשר ללקוח לבסס מערכת אמון עם החברה שלכם. שנית, זו היא הדרך שלכם להציג את המוצרים הכי מוצלחים של החברה שלכם בצורה אותנטית, כך שהלקוח לא ירגיש מושא לקמפיין פרסום אגרסיבי. כמו כן, לעיתים ניתן לשלב כמה מסרים בסרטון אחד ולאפשר לכם, בתור חברה גדולה, להשיג כפל מטרות באופנים הרבה יותר יעילים ומקצועיים.

כלי שימושי בעולמות המדיה – ליצירת קשר עם הקהל

אחרי שהשקעתם את כל המשאבים בתהליך ההפקה של סרטון תדמית מקצועי, יש לחברה אותה אתם מנהלים הזדמנות פז לשנות מן הקצה אל הקצה את איכות התקשורת עם הלקוחות שאתם מכירים ואלו שיכולים להכיר את החברה. כך שראוי לחשוב על הפלטפורמות בהן אתם רוצים לפרסם את הסרטון שלכם. בשלבי העריכה של סרטון תדמית, ניתן ליצור כמה גרסאות לכל סרטון ואיתן להעלות קמפיינים ברשתות חברתיות שונות, ואיתן לפתוח קמפיינים ממומנים או קהילות חברתיות ברשתות. במהרה, סרטון התדמית יביא לשינויים מבורכים באיכות התקשורת וביעילות התקשורת שלכם עם לקוחות הקצה, ואפילו לעלייה משמעותית בשורת הרווח הסופית של החברה שלכם.

לפרטים נוספים בנושא סרטי תדמית איכותיים מוזמנים לבקר באתר סטודיו מרימיקס https://marimix.net