שף פרטי עד הבית לאירוע משפחתי או לארוחה זוגית

בעקבות המצב שקשור לקורונה מסעדות ומקומות בילוי סגורים או עובדים במתכונת מצומצמת ולכן שפים רבים התחילו להציע פתרון מושלם ומותאם למצב והוא כמובן שירותי שף פרטי עד הבית.

למעשה מדובר על בן אדם שיודע לבשל בצורה יוצאת דופן, כאשר בנוסף ליכולות הבישול שלו, יודע גם לבשל את המאכלים שלו בשטח של הלקוח שמעוניין בשירותי שף פרטי.

למעשה מטבח של הלקוח הופך למטח השף למספר שעות ולקוח תוך שהוא נמצא בביתו הפרטי מקבל שירות ברמה של מסעדה כולל הגשת מנות שהוזמנו מראש ומותאמות לרצונות והרגלי האכילה של הלקוח.

ברגע שיוצרים קשר עם שף פרטי בנושא ניתן לתאם מראש את התפריט וצורות הגשה ובאיזה אופן יוכן השולחן והשטח לקראת הארוחה.

השירות יכול להתאים למשפחות ואירועים משפחתים קטנים וגם לזוגות בביתם, כאשר הארוחה יכולה להפוך לאורחת שף רומנטית עם מאכלים משובחים, משקאות מובחרים והגשה כמו במסעדות יוקרתיות רק שהכל מתבצע אצלכם בבית.

לגבי המחיר לשירותי שף פרטי – המחיריםיכולים לנוע בין מאות שלים לסועד לאלפי שקלים, כאשר הכל תלוי מהזמנה עצמה ומה היא כוללת.

לדוגמא אם אתם מזמינים שף פרטי שצריך להביא איתו את כל חומרי הגלם וביניהם נתחי בשר ודגים יקרים, משקאות חריפים מובחרים מוצרים נוספים, זה יכול ליקר את השירות ואם כל חומרי הגלם כבר נמצאים אצלכם בבית ומה שנשאר זה רק להכין מהם ארוחה טיעמה, יפה ומזינה, זה יכול קצת להוזיל את השירות, אבל מה שלא תגידו כמה כיף כאשר שף פרטי מגיע אליכם הביתה ומפנק אתכם ובני משפחה בארוחת גורמה טעימה!

אם תרצו לבדוק אפשרות של הזמנת שף פרטי, מוזמנים לבקר באתר http://www.prati.co.il

שיהיה בתיאבון!