תקופת הסגר מאחורינו ואחרי שעסקים חוזרים לאט לאט לפעול במתכונת רגילה במטרה לגשר על פערים שתקופת הקורונה יצרה בישראל, הגיע הזמן לתכנן את סיור הטעימות הבא שלנו ואיפה לדעתכם יהיה הכי מומלץ להתחיל? כמובן שבעיר ללא הפסקה תל אביב! 🙂

ואם אתם מחפשים מספר שווקים צבעוניים ושוקקי חיים, אז בוודאי שנמליץ לכם על סיור קולינרי בשוק לוינסקי ואם ישאר לכם קצת זמן לאחר הסיור ומקום בבטן, אז נמליץ לכם באותה העת לבקר לסיור טעימות בשוק הכרמל שנמצא לא הרחק משוק לוינסקי.

בוודאי! למה לא?

כל כך הרבה חוויות מהנות ביום אחד זה רק ישבח את יום החופש שלכם ואם תארגנו קבוצת חברים או בני משפחה, בוודאי שהסיורים הקולינריים יעברו בכיף עוד יותר גדול.

הסיורים בדרך כלל מנוהלים על ידי מדריך שמכיר היטב את השווקים הנבחרים ומתכנן מסלולים מראש, כאשר כל בן אדם בקבוצה יוכל ליהנות מהביקור במקום וגם מהטעימות שבדרך כלל חלק בלתי נפרד מן הסיור הקולינרי, אחרת איך תתחברו למקום אלא לא דרך הבטן? 🙂

אחד הימים העמוסים במהלך שבוע, זהו כמובן יום שישי ולכן אם אתם מעדיפים לבקר בשוק לסיור מודרך וטעים, מומלץ מאוד ליצור קשר עם מדריכים מראש של בערך שבוע או אפילו שבועיים ולוודא שתאריך המועדף עליכם והשעה פנויים ולהזמין מקום, כאשר בדרך כלל התשלום מתבצע במקום ביום הסיור, אם כי ישנם מפעילים שיבקשו פרטי כרטיס אשראי להבטחת מקום בקבוצה ביום הנבחר.

לאחר שסגרתם תאריך והשעיה, המדריך יסביר לכם אודות מקום המפגש ביום הסיור ומספר כללים שיילוו אתכם במהלך הסיור, בכדי שכום ייהנו ממנו בצורה יוצאת דופן וייצאו ממנו עם טעם של עוד.

סיורים קולינריים יכולים להתאים לקהל רחב, כאשר לרוב אפשר לעשות אפילו יום גיבוש עבור עובדים של משרדכם אם אתם בעלי עסק ויש לכם עובדים ותאמנו או או לא, אבל העובדים שלכם לאחר שיבקרו לסיור טעימות קולינרי בלוינסקי או שוק הכרמל, ישבחו אתכם עוד זמן רב, הרי מדובר על חוויה יוצאת דופן, לכן מומלץ מאוד לחשוב על אופציה כזאת בפעם הבאעה שתרצו לעשות משהו מיוחד לעובדים שלכם.

מוכד באדיבות על-ידי פורטל לוינסקי לארגון סיורי טעימות קולינריים בשווקים ברחבי הארץ – שוק לוינקי, שוק, הכרמל, שוק מחנה יהודה ושווקים נוספים www.levinsky.co.il